www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

fast i hissen!!!

idag har jag inte gjort såå mycket men efter skolan kom hem till mig<33
när vi var påväg hem till mig så bestämde vi oss för att ta hissen..
vi gick in hissen och när dörrarna höll på attstängas så sprang 2 kn 16-17 åringar in i hissen!!
jag och liv kände oss obekväma så vi började smsa lite med varandra..
och då sa ena killen:
- ska vi också smsa med varandra??

och sen började ena killen skaka på hela hissen!!
och banka mot hiss väggen!!
dte var skit läskigt!!!
och sen stannade hissen...
och då sa ena killen
- ånej vi har fastnat...nu kommer vi aldrig ut...

min första tanke var "omg!!! jag vill inte vara fast i den här hissen i äns 5 sek till!!! , vi kan inte ha fastnat!!!"
jag tror att liv tänkte samma sak...
men efter kn 8-9 sek så öppnades dörrarna och jag pustade ut men...
när jag skulle gå ut så såg jag två andra killar i samma ålder som började prata med de andra 2 killarna!!!
jag trodde att jag skulle dö i det ögonblicket men vi smet förbi <3
liv sa att hon hade hörs de säga "vi ses någon gång snyggingar" elle något sånt :P

men vi överlevde :)
när vi var i hissen så trodde vi att vi skulle bli våldtagna!!!

men jaja...det var allt<33
hejdå// fibbisen


Kommentarer
Postat av: majk

Blä, avskyr såna där obehagliga killar...

2010-04-16 @ 20:51:14
URL: http://nnnirvana.blogspot.com

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0