www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Julia

hej!

i går var jag hos min kompis julia och vi hade kul!!!
först åt vi mellis och spela eye toy, eller hur det stavas och sedan blogga vi lite.
efter det gjorde vi drinkar till varandra men med äkliga saker i.
julia spydde nästan och jag brännde nästan sönder min hals.
sedan åt vi kladdkaka och spela tjejsnack. Jag vann!!!
jag har inga bilder just nu dom i mobilen men jag lägger in dem när jag har fått in dem i datorn.Hej då!!!


Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0