www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Tävling

hej hej nu e det tävling den som svarar rätt på gåtan och e först med att svara rätt får sitt namn på min blogg och jag gör reklam för din blogg eller hemsida i hela 3 månader så delta

gör så här:

lägg in en kommentar på detta inlägg och skriv namn, blogg/hemsida adress och då e du med och deltar i tävlingen! vinnaren vissar jag fredag v.46!!!!

gåtan lyder:
en kille rider in i stan på fredag stannar 3 dagar och rider ut på fredag. hur gick det till ???


Kommentarer
Postat av: dinice

Jag gissar på att han rider in på en häst som heter Fredag!

2009-11-05 @ 16:51:35
Postat av: demi

han rider ut på en häst som heter fredag

2009-11-29 @ 17:32:14

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0