www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

kungsshopping

hej hej i dag när jag vaknade så sa papparattzi att vi skulle åka och "shoppa"
i kungens kurva och då hoppa jag upp ur sängen.
när vi kom dit så var klockan redan 11:40 och jag hade inte ätit frukost så jag var vrålhungrig.
vi gick och åt och sen gick vi till dinsko.
där hittade jag ett par skit snygga vinterskor som jag köpte, eller det var papparattzi som köpte dem:/
sen gick vi till H&M där jag hittade ett par snygga jeans.
när vi stod i kön för att betala fick jag syn på en skit snygg pälsjacka men den fick jag inte:(
men jag e glad att jag fick skorna och jeansen, tack papparattzi<3

kundkorg
skor: 449:00
jeans:199:00
summa:648:00

Warm lined high bootså här ser mina nya skor ut:

så här ser mina jeans ut fast mina e lite mer grå aktiga fast det e samma modell.





Kommentarer
Postat av: Rebecca

Emelie vann :)

http://meliiie.blogg.se/emelie/

2009-11-15 @ 15:25:04
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Lisa Sellberg

I dag är stora kommentarsdagen. Hälsa papparazzi att en pälsjacka är vad som kräva för att inte frysa sig genom vintern.

2009-11-21 @ 19:17:00

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0