www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

intervjuv

nu ska tigger i nallepuh vara med i en intevjuv, hihi<3
 
fibbisen:
hur gamal e du?

tigger:
jag e 10år men jag säger till andra att jag e 30år.

fibbisen:
ojoj, ett avslöjande, men tigger har du någon familj?

tigger:
nej det har jag inte men jag önska att jag hade en:(

fibbisen:
åå stackare:( men vilken e dig favorit mat?

tigger:
i bland brukar jag äta lite äcklig honung med nalle puh men min favorit rätt e potatismos

fibbisen:oki nästa fråga: vem e din bästa vän?

tigger:ior, nalle puh, nasse, lång öra(kanin), ru, kängru.

fibbisen:men vem e din bästa vän?

tigger:vet ej, jag gillar alla lika mycket;)

fibbisen:oki tack för att du öppnade dig för oss:)

tigger:det var jätte kul att vara här och prata med dig:)

tigger:ps:köp min film tigers film(the tigger movie) hej då!!! 









 

 


Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0